Zadzwoń do nas

Dziś jest wtorek 07 maja 2024 imieniny: Ludmiła, Gizela, Benedykt

W dniu 15 września 2021 r. dokonano odbioru końcowego zadania pn. „Wykonanie monitoringu na obiektach publicznych w sołectwie Łękawica”.

W ramach zadania zainstalowano 29 kamer wraz z niezbędnym osprzętem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania monitoringu w miejscowości Łękawica w trzech lokalizacjach tj. park przy ul. Parkowej, ryneczek przy ul. Za Wodą, budynek Urzędu Gminy wraz z dwoma skrzydłami  przy ul. Wspólnej.

Zakup i montaż kamer jest niezbędnym elementem doposażenia miejsc publicznych w sołectwie Łękawica, co jest istotne z uwagi na dobro wspólne mieszkańców. Zadanie wpływa na poprawę bezpieczeństwa tych miejsc oraz poprawia atrakcyjność miejscowości, powoduje wzrost poczucia bezpieczeństwa wśród mieszkańców.

Wydawanie środków publicznych w przemyślany sposób buduje potencjał społeczności wiejskich oraz przynosi liczne efekty.

Zadanie pn. „Wykonanie monitoringu na obiektach publicznych w sołectwie Łękawica” jest współfinasowane przy pomocy środków z budżetu Województwa Śląskiego w ramach Marszałkowskiego Konkursu „inicjatywa Sołecka” w 2021 roku.

Zobacz profil na Facebooku